2011/01/09

桂三枝

落語会行ってきました










ご本人は、大分年末年始の仕事でお疲れのようで、声にあまり張りもなく、
かなり「流した」感じでしたが、お弟子さんの桂三若さんの
落語はテンポ良くかなり面白かったです。
会場もずっと沸きっぱなし。
素晴らしいお弟子さんを持たれていますです。

どうかご健康にはお気をつけていただきたいです。

今日の記事

さんざん中国の軍備と台湾との関係について述べておきながら、最後のくくり。

Adm Robert Willard, the commander of US forces in the Pacific recently said China’s anti-ship ballistic missile, which has a range of more than 1,500km, was now operational. But other US officials have downplayed those claims and Mr Gates also sounded a note of doubt: “I think they are fairly far along, but whether it has actually reached initial operational capability or not, I just don’t know.”

ってwwwwww涙目ですよ。笑




0 件のコメント:

コメントを投稿